lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

چشم های منتظر به پیچ جاده

دلهرهای دل پاک وساده

پنجره ی بازوغروب پاییز

نمنم بارون توخیابون خیس

یادتوهرتنگ غروب توقلب من می ک.به

سهم من از باتو بودن غم تلخ غروبه

غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده

برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده

تو ذهن کوچه های آشنایی

پرشده ازپاییز تن طلایی

تو نیستی و وجودمو گرفته

شاخه ی خشک پیچک تنهایی

نظرات 8 + ارسال نظر
م-ت و s&s جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

hi mibinam ke tina rafteo tanhaee modir.
zabonet deraz shodeha.
tina bebin be man rabti nadare in divoone.
modir vase u ham daram man divooonam dg
????????????????
---------------------------------------------------------------
هی سهیل تینا نه تینا خانوم
بعدشم درست بحرف با خانوم ما ها.
ماندانا توام مواظب باش حالتو نگیریما مخصوصا الان که تنهایی.
---------------------------------------------------------
hala nemikhad gheirati beshi.
badesham mandana na mandana khanoooooooooooooooom
dorost beharf mohsen
boro khonaton dg

هههههههههههههههههههههه
غیرت .......ههههههههههههههههههههه

وای چقدر خندیدم.
من تنها هم باشم از پس ۲ تا قرصی برمیام نگران نباش.شما سیریش خونه آقا سهیل اینا نشو آقا محسن.

Tina شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

Salammmmm.
Hala khune nistam ba gushim ke mitunam byam inja!pas fek nakonin mandana tanhasa!
Agha m3n shomam boro khunatun dg hamaro a30 kardi!

مر۳۰۰۰۰ تینا جووون از لطفت

بعضی ها رو ضایع کردی

m-t دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام امروز دیگه از خونه خودمون دارم پیام میفرستم.
میدونم ماندانا خانوم تنها نیست مشالله.
اون که مشخصه.
تینا جون خوش گذشت؟
با موبایل نیا خوشم نمیاد زیاد موبایل تو دستت باشه ها

به خودم مربوطه که تنهام یا نیستم گرفتی؟
چه عجب دست از سر اون سهیل بدبخت برداشتی!!!

بچه پررو.
تینا حالشو بگیر زیاد اذیت میکنه ها

tina سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

[:va3 man taeen taklif nakona!!!!!!!!!!!!!!!!

با شماست آقا محسن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام ببینم این ماندانا چی گفته باز تو قاطی کردی تینا.
دیگه خسته شدم چرا انقدر اذیتم میکنی آخه؟

بسه دیگه برام
...................................................
بابا فیلم هندی را نندازید شما هم. اه اه اه
ماندانا من از طرف محسن : غلط کردم
...... زیادی خوردم.
باشه؟
ناراحت نباش تو.

هو آقا محسن درست بحرف که قاطی نکنه.
اه انقدر چندشم میشه ازت.

....................................
مر۳۰ آقا سهیل نظر لطفته.
شما چرا ؟
اون دیوونس پیش میاد دیگه

تینا جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ

من تو رو اذیت میکنم؟چی کارت کردم مگه؟
بهت توهین کردم؟!
خیانت کردم؟!
نکنه با رفیقات دوس شدم خودم خبر ندارم؟!
تو یکی دیگه از اذیت کردن حرف نزن که خیلی دلم ازت پره آقا محسن
اونی که اذیت کرد تو بودی نه من


حقته آقا محسن

م-ت شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

واقعا که تینا من چی کار کنم فراموش میکنی؟
ببین من حاضرم تا آخر عمرم پات بمونم.
ولی اگه نمیخوایم بهم بگو برو گم شو

تینا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

حالا بیخیال.........
ناراحت نباش دیگه باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد