lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

ماه ، چه عاشقانه زمین را نگاه میکنی

ماه ، بی ریا ، چه بی آلایش نور خود را به زمین می افکنی

ماه ، چه بغضی داری وقتی ابرها بین تو و زمین قرار میگیرند

ماه ، چه ساکت و پاک به زمین نگاه میکنی

ماه ، به تو حسودی میکنم

میدانی کسی شبها تو را نگاه میکند که من می پرستمش

ماه ، میدانی در چشمان کسی جای داری که همه وجود من است

ماه ، چه عاشقانه یارم به تو نگاه میکند

ماه ، چه معصومانه از چشمهایش اشک میبارد

ماه ، یار مرا می بینی چگونه از من جدا گشته

رفته و در گوشه ای خلوت برای خود رها گشته

در شبی به یکباره از همه عالم جدا گشته

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعودساس شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://masoudsas.persianblog.ir

سلام
با مطلب: ((مگه آقازاده ها دل ندارند؟؟؟)) به روزم.

رومینا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

ماه اوتورا دوست دارد
او به تو نگاه میکند
او به تو دل بسته است
ماه مراقب عشق من باش ....

خیلی عالی بود ماندانا جون
زیبا مینویسی
موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد