lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

new

ای صمیمی ، ای  دوست ، گاه و بیگاه لب پنجره خاطره ام می آیی ، ای قدیمی ، ای خوب . تو مرا یاد کنی یا نکنی ، من به یادت هستم.

بوسه تنها تصادفی است که خصارتی ندارد . آغوش تنها پارکینگی است که جریمه ندارد . محبت تنها هدیه ای است که کادو ندارد .  و تو تنها کسی هستی که همتا نداری. دوستت دارم.

زندگی یعنی : بخند ، هرچند که غمگینی . ببخش ، هرچند که مسکینی . فراموش کن ، هرچند دلگیری . اینگونه بودن زیباست ، هرچند که آسان نیست.

باز باران  بی ترانه ، گریه های بی بهانه ، میخورد بر سقف قلبم ، باورت شاید نباشد ، خسته است این قلب تنگم!!

کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت ، کاش اگه پا میذاشت دلمونو تنها نمیذاشت ، کاش اگه تنها میذاشت ، رد پاشو رو دلمون جا نمیذاشت.

گرچه دوری ز برم ، همسفر جان منی . قطره اشکی و در دیده گریا منی . این مپندار که یادت برود از نظرم . خاطرت جمع که در قلب پریشان منی.

i would like to be a tear , born in your eyes , alive passing your cheeks and dieing on your lips.

i believe that god above created you for me to love , he picked you out from all the rest cos , he knew id love you the best!

if you love me let me know , if you dont love me let me go.

7colors make rainbow , 7chords make music , 7days make a week , 7 continents make a world  , 7 beautiful letters make us friends.

where is my love ? where is my hope ? where is my reason to live

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد