lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

در هیاهوی نگاهت عشق را با همه وجود دریافتم . در تلاطم اشکهایت جدایی را حس کردم و از صدای نرم پاهایت رفتنت را نظاره کردم. با گرمی دستهایت سوزش خورشید را لمس کردم . با سرخی لبهایت هزاران دشت شقایق را تجربه کردم. با نگاه کردن به تو هزاران هزار فرشته را روی زمین میدیدم و با لبخند تو امید را در زندگی دیدم.در پوشش رنگین تو شادی را یافتم و از سرخی گونه هایت شرم و حیا را دیدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
سید شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://zemestun.blogsky.com

و زندگی با تو معنا یافت

سپهر شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://se7ven.javanblog.com

سلام
ممنون که به من سر زدی ٬ لطف کردی ٬
وبلاگت رو دیدم ٬ خیلی دوست دارم یه همچین وبلاگی داشته باشم اما هر وقت برای ساختنش خواستم شروع به کار کنم نشد .
امیدوارم وبلاگت عالی باشه .
من لینکت کردم ٬ خوشحال می شم بازم بهم سر بزنی و دوست دارم یه کار جدیدی کنم ٬ اگه می تونی کمکم کنی تو قسمت نظرات بهم بگو .
فکر کنم خیلی جالب و جدید باشه .
خوشحال می شم کمکم کنی .
bye ta hi

(ساناز) چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://alone111.blogsky.com

--------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|-------آپم-زود بیا-----|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد