lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم

چه سود از مهر ورزیدن

چه حاصل از وفا کردن

مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم 

هرکسی گفت برای تو مردم دروغ گفت                 من راست گفتم که برای تو زنده ام. 


 

اگر جرات عاشق شدن را نداری                لا اقل لیاقت معشوق بودن را داشته باش. 


 

چرا رفتی؟
     من که با رنگ چشمات ، همیشه دنیا رو میدیدم.

من که با یه تار موت ، به دنیا و هرکی که بود قسم میخوردم

چرا رفتی؟
من که با سیاهی مو های تو ، همیشه شبهامو میدیدم

من که با روشنی چشمای تو ، ستاره ها رو میچیدم

من که با رنگ قشنگ اون لبات ، رویامو نقاشی میکردم.

چرا رفتی؟

حالا من تنها موندم  و تنها موندم و تنها موندم

بی عشق موندم و بی تو موندم و بی تو مردم

چرا رفتی؟

شعر از:

آرمان جووووون (داییم) 


  

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است.

من تمام هستیم را در نبرد با سرنوشت در تهاجم با زمان آتش زدم کشتم.

من بهار عشق را دیدم ولی باور نکردم ، یک کلام در جزوه هایم هیچ ننوشتم.

من ز مقصد هایی مقصود های پوچ افتادم تا تمام خوبها رفتند و خوبی ماند در یادم.

من به عشق منتظر بودن همه صبر و قرارم رفت

                                                      بهارم رفت

                                           عشقم مرد

                            یارم رفت

 



مرا صدبار از خود برانی دوستت دارم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد