lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

گفتم اسیرعشقی ، عشقی که بی جوابه         گفتی تو هم اسیرباش باور کنش ثوابه

گفتم بدون برا من عشق معنایی نداره      گفتی تو عشق من باش انگار دیگه بهاره

گفتم که طعم عشق روازبد کسی چشیدی                گفتی در اشباهی تو عاشقی ندیدی

گفتم برو که عشقت لایق من نمیشه                گفتی که تنها تویی برای من همیشه

گفتم بدون که این قدر من ارزشی ندارم          گفتی که این ارزشو بالاسرم میزارم

گفتم برو جوونک تو خیلی خیلی مستی    گفتی تویی عشق من که جان من توهستی


 

با عشق زمان فراموش میشود                               و با زمان عشق

                                ولی تو هرگز فراموش نمیشی 

 


 

 

من غم رادر سکوت ، سکوت را در شب ، شب را به خاطر اندیشیدن به تو دوست دارم.اندوه را در اشک ،اشک را در چشم و چشم را به خاطر دیدن تو دوست دارم.

زندگی را در عشق،عشق را در قلب و قلب را به خاطر آنکه آشیانه توست دوست دارم.


 

نگاهت کوتاه ترین زمان است برای امیدواری و وسیع ترین بیابان است برای فراغت. نگاهت امن ترین جاده ای است برای غربت . پس نگاهت را مگیر از من که با آن عالمی دارم.

 


 

خداحافظ برو اما سفر تقدیر ما نیست ، برو اینجا کسی همصحبت پروانه ها نیست ، نشد اما بپرسم نگاه من چه بوده ، چراقلب صبورمن برات بازیچه بوده ، کدام شاعر تو رو از شاخه ام چید ، کی مثل من همیشه فقط خواب تو میدید ، خداحافظ ولی این بی کسی بر ما روا نیست ، برو اما نگو این گریه ها تقصیر ما نیست

 


اگر کسی را دوست داری بگذار برود که اگر بازگشت متعلق به توست و اگر باز   نگشت از اول تعلقی به تو نداشته و این قانون عشق است که انسانها جز در لحظه ی وداع آن را در نمیابند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد