lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

lovely love

در آشنایی امروز مینویسم دوستت دارم زیرا آشنایی یک اتفاق است و جدایی یک قانون

all about us

من ماندانا هستم .از تهران منطقه 5 .خوشحالم که به این وب اومدید . منو دوستام تمام سعی خودمون رو برای هرچه بهتر شدن این وب میکنیم . تمامی داستان ها و تصاویر توسط من و دوستام {تینا و دنیا و دنیز } جمع آوری شده . اولین چیزی که دوست دارم در مورد ما بدونید اینه که ما این سایت رو برای تمامی افراد شکست خورده در عشق یا کسایی که از طرف مقابلشون متنفر هستند درست کردیم.

این سایت کاملا دخترانه ساخته شده و از تمامی پسر های پست فترت و دو دره بازی که وارد این سایت میشوند خواهشمندیم برن گم شن.البته بلانسبت بعضی از آقایان محترم و پسران با شخصیت

نظرات 1 + ارسال نظر
شادمهر دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ http://takeadetour.blogsky.com

با سلام خدمت مدیران گرامی سایت
می خواستم پیغامی برای وبلاگ های بروز شده بنویسم اما از آنجایی که با این پیام ناامید کننده شما مواجه شدم ترجیح دادم هر چه زود تر از اینجا بروم. هر چند که فکر نمی کنم جزو این دسته آز آقایون بوده باشم. چون الان چندین ساله که با دوست دخترم دارم لحظات خوشی را سپری می کنم.

سلام خیلی خوشحال شدم اومدید.
ولی منظور من آدمای بی صفت بود.
نه کسایی که وفادارن که شما هم جزوشونین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد